Εν τόπω στυγερώ - En un sitio atroz - In a flagitious place - Dans un lieu abominable

Σκέψεις - Thoughts - Pensamientos - Réflexions - Riflessiones - мысли

My Photo
Name:
Location: Πλανήτης Γη - Tierra - Terre - Earth

Wednesday, December 20, 2006

Μια αγάπη μιας κάποιας Δευτέρας

Είναι που μύρισε άνοιξη το πρωί
κι εσύ δεν ξέρεις πόσο μου λείπεις
Είναι που κάθε σου ανάσα μου φέρνει την αυγή, και μ'αγκαλιάζει
Έρχεσαι κι ανάβει για σένα η σελήνη, σε κάθε σου βήμα, σε κάθε σου λέξη
Ποιό τραγούδι μπορεί να πει τ'όνομά σου
Με τι χρώμα να ζωγραφίσει, κανείς την ομορφιά σου
με τι λόγια μπορεί , να μπει στα όνειρά σου, να κλέψει την ματιά σου
Κι έτσι αφήνω το φως να χορέψει μαζί σου
και το φως αντιγράφει κι αυτό την μορφή σου, και κάθε σου βήμα, και κάθε σου λέξη
Κι έτσι ήρθε και πάλι η νύκτα, μυρίζει χειμώνα
κι έτσι τώρα το ξέρεις πόσο μου λείπεις και πόσο σε θέλω
κι έτσι μόνη σ'αφήνω χωρίς μελωδία
Γιατι τώρα το ξέρω, τα λόγια σου ήταν λίγα, χωρίς να γίνουν πράξη
Γιατί τώρα το ξέρω, μια αγάπη δεν χωράει σε δυο μικρές υπάρξεις, σε δυο μικρές υπάρξεις

2 Comments:

Blogger SilentSoul said...

Ομορφο και ρομαντικο.Εικονες..Παιχνιδια του μυαλου.
Δικο σου;Αν ναι υποκλινομαι στο μεγαλειο της ψυχης και της καρδια σου,αν οχι σου στελνω ενα χαμογελο ικανοποιησης.:)

21 December 2006 at 04:48:00 GMT-5  
Blogger Περιπετών said...

Δικό μου είναι και του έχω βάλει και μουσική:) αλλά μην υποκλίνεσαι σε εμένα αλλά σε αυτή που μου το ενέπνευσε πριν από 9 μήνες. Δυστυχώς μόνο υπό την επήρεια σφοδρού έρωτος ή συντριπτικής απογοήτευσης μπορώ να γράψω οτιδήποτε. Άρα δεν είμαι εγώ αυτός που το κάνει, αλλά το αναφερόμενο υποκείμενο.

21 December 2006 at 12:59:00 GMT-5  

Post a Comment

<< Home